op weg met de Camper - Reisverslag uit Fairmont, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu op weg met de Camper - Reisverslag uit Fairmont, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

op weg met de Camper

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

22 April 2014 | Verenigde Staten, Fairmont

Allereerst vinden we alle reacties heel erg leuk die we ontvangen , bedankt allemaal, dit hadden we niet verwacht!

Vandaag een spannende dag, we gaan de camper ophalen!
We hebben onrustig geslapen, alle indruken van een dag Chigaco verwerken en voor wat er komen gaat. 7.00 uur opstaan, ontbijten en om 10.00 uur met de taxi naar Cruse amerika het verhuur bedrijf. Na een rit van 40 minuten komen we op de plaats van bestemming. Het is al behoorlijk druk, we horen van het meisje achter de balie dat er vandaag 43 campers op weg worden geholpen. Eerst maar even incheken en dan wachten......heel lang wachten.
Om 12.45 zijn we aan de beurt eindelijk, na wat papierwerk en andere formele dingetjes loop er iemand met ons mee naar ONZE camper. Jezus wat is dat ding groot!! Ik doe heel stoer en doe net of het allemaal heel normaal is.
Inge en Remco zijn inmiddels ook aan de beurt, en om 13.00 uur rijden we eindelijk weg. Jiiiihaaa!!!! Amerika here we come. Wat stuurt dat ding vaag dat is wel ff wennen. Remco heeft het groot rijbewijs en heeft jaren op de bus gezeten, voor hem is het een makkie. Eerst richting Walmart een giga warenhuis waar ze echt alles vekopen van levensmiddelen tot vuurwapens.
Na een uur met twee volle boodschappenkarren naar de kassa, de kassamevrouw ( een negerin van 150 kilo schoon aan de haak vraagt ons waar we vandaan komen. Ik zeg; Holland ze kijkt me aan met een gezicht of dat ze water ziet branden, ik zeg The Netherlands nog steeds geen herkenning, laatste poging, Europa... er gaat een lichtje branden, ze wenst ons heel vriendelijk lachend een mooie reis. Nog even een snack gescoord de spullen inladen op weg naar onze eerste campground.
Wat een uitkomst, we hebben de tomtom mee van huis en ja Ad hij doet het!!
Super hoor dat je voor ons Amerika erop hebt gezet.

Inmiddels zijn we Illinois uitgereden en rijden in Wisconsin.
Om kwart voor zes komen aan op een KOA campng in Madison.
We zijn helemaal op van alle indrukken, daarom maar gauw een taco bij Taco Bel gescoord. Nu nog even gauw wat aan onze blog toevoegen en dan moe en voldaan gaan slapen. Morgen gaan we weer vroeg op pad!?j

• 23 April 2014 - 17:09

Miranda:

YEAH ON THE ROAD!
    Passen jullie op dat jullie niet zoals die kassamevrouw terugkomen!

• 23 April 2014 - 18:12

Bob:

Leuk jullie zo te volgen geniet ervan en een goede reis groetjes Bob en Ernie

• 23 April 2014 - 21:45

Hans En Wil De Wilde:

Hi peet, rijdt ie wel lekker? Gewoon ruime bochtjes draaien en alles komt goed.
    Stuur eens een fotootje van het autootje!
    Jose en Peter veel plezier,
    Gr.
    Hans en Wil

• 24 April 2014 - 07:54

Ad Van De Graaf:

He Jose en Peeter,

Leuk om te horen dat alles goed gaat en de Tomtom werkt in the BIg USA.
    Mijn eigen indrukken van heeel lang geleden komen weer helemaal terug.
    Veel plezier en voorzichtig rijiden met zo'n grote camper.
    Groeten uit zonnig 18 graden Nederland.

Ad

• 24 April 2014 - 11:42

Cisca:

Hé you, al een beetje gewend aan dat grote bakbeest??, zal haast wel als je zoveel uur rijd. Pas maar op als je terug bent dan vind je je eigen auto op eens op een dinky toy lijken en moet je daar weer aan wennen. Slim van die Tomtom van je, zo kom je nog eens ergens.

Je pagina blijft nu hangen, terwijl die er in het begin steeds uitklapte. errrrrig leuk maar dat heb je al meer gelezen, volgens mij hebben jullie al een grote schare volgers (zo heet dat toch???).

Nou lieverds geniet met volle teugen, het duurt nog hééééééééééél lang.
    Groetjes Cis en Lex

• 24 April 2014 - 17:12

André:

He Jose en Peter, gaaf om jullie reisverslag te lezen:) Zo kunnen we jullie toch nog een beetje volgen in dat "Big America". Enjoy your travel.
    Groetjes, Andre, Jolanda, Danielle, Manon en Erwin.

• 24 April 2014 - 23:11

Piet En Ied:

Hallo globetrotters, hoe gaat het tot nu toe? Alles goed...
    Fijn om te lezen dat de eerste dag soepel verlopen is.
    Altijd spannend zo,n eerste dag, nu lekker genieten van jullie avontuur.
    Laat gauw weer wat van jullie horen! We zijn allemaal benieuwd hoe het gaat..
    Liefs en groetjes,
    Piet en Ida.