Camper inleveren in Salt Lake City :-( - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Camper inleveren in Salt Lake City :-( - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Camper inleveren in Salt Lake City :-(

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Twin Falls

Vandaag gaan we vanuit de de camping van Salt Lake City onze camper inleveren. De rest van onze reis zetten we voort in de camper van Inge & Remco. Die is 1.50 meter langer als die van ons en geschikt voor 8 personen dus aan ruimte geen gebrek. Alle spullen overhevelen, kleren en onze levensmiddelen. Zo kwamen tot de ontdekking dat we onderweg veel te veel snaai hadden ingeslagen. Verlopig maar even niets meer inslaan.
We gaan richting antilope eiland, een schiereiland in het Salt Lake meer.
Daar lopen bisons, antilope, coyotes en andere dieren in het wild rond. Een heel apart en ruig gebied dat iets van een maanlandschap weg heeft.
Eerst even lunchen, maar al gauw kwamen we er achter dat hier bijna onzichtbare vliegjes ons als lunch zagen. Ze beten ons overal, maar vooral op ons hoofd. Geen doen. Tijdens het eten zag ik opeens een plastic trommeltje. Bleek dat ik een geo cache schat had gevonden.Waar een ander dure apparatuur aanschaft om schatten te zoeken, vond ik het bij toeval. We schreven onze namen in het boekje, voorzien van een door Remco getekende tulp en molentje en deden er een delfts blauw servetje in. Daarna gingen verder het eiland op. Plotseling zien we een coyote op amper een paar meter afstand weglopen ik kon er nog net een foto van maken! Even later zien we een kudde bisons grazen, we kunnen er niet dichtbij komen, maar op een kleine 75 meter is het ook een prachtig gezicht. Het inmiddels tijd om verder te gaan naar Twin Falls in de staat Idaho. Om 18.00 uur komen we er aan, het wordt vervelend maar we steken de BBQ maar weer eens aan, ik heb nog een lekkere steak in de ijskast liggen en jose een te grote biefstuk. Met z'n vieren maken we er een feestmaal van. Nog ff lekker na kletsen en morgen weer op pad.

• 02 Mei 2014 - 12:06

Miranda:

Gekke Hollanders! Wat zijn we toch trots op ons landje hè?
    Ging die coyote toevallig achter roadrunner aan? Miep Miep!