Sheep Creek Geological Loop - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Sheep Creek Geological Loop - Reisverslag uit Manila, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Sheep Creek Geological Loop

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

29 April 2014 | Verenigde Staten, Manila

Vanmorgen om 8.30 vertrokken uit Rawlings in de staat Wyoming.
Voordat we vertrokken had ik nog leuk kontakt met een amerikaan die al 6 maanden door de states tourde met een enorme camper, formaat touringcar. Ik hoorde van hem dat de weg die wij gisteren gereden hadden vandaag afgesloten is vanwege de sneeuw. We hebben alle weersomstandigheden nu wel gehad hoop ik, mooi weer, wind, en sneeuw.
Het is erg koud als we vertrekken net even om het vriespunt met een ijsige wind. Ons doel vandaag is om in Utah te komen en een campplaats te vinden in het national park "flaming gorge" dat is ongeveer ongeveer 350 kilometer verder. Onderweg nog even boodschappen ingeslagen. Om 14.00 uur bereiken we het national park en besluiten maar gelijk de " Sheep Creek Geologic loop" te nemen. Een adembenemend mooi gebied dat bekend staat om de vele fosielen die men er vind van dinosaurissen en andere uitgestorven beesten. Onze camper parkeren we en we gaan met z'n vieren in de camper van Remco en Inge. Woorden schieten te kort om te beschrijven hoe fantastisch mooi het is. Je kunt dagen in het gebied rondtrekken helaas hebben wij daar de tijd niet voor. Om 17.30 komen we op de camping aan eerst maar even een biertje en een wijntje en dan de BBQ aan. Lekker gegeten bakkie koffie na, dan nog dit reisverslag tikken, Jose zit aan de tafel te slapen terwijl ik het verslag schrijf. We zijn alletwee hartstikke moe van alle indrukken, de wijn en het bier. Ik ga lekker mijn mandje in, morgen naar Salt Lake City

• 30 April 2014 - 11:29

Miranda:

Ziet er mooi uit!. Nog een dino tegengekomen?

• 30 April 2014 - 14:28

Nico:

Leuke verhalen en mooie foto's!
    Dikke zoen, Nico...

• 30 April 2014 - 15:39

Jedida En Robin:

Wat een leuke foto's erbij zeg, maakt de verhalen nog echter! Zijn jullie nog fossielen tegen gekomen? Verschillende weer types maakt het ook wel spannend toch?, maar ik hoop dat jullie ook lekker van het zonnetje kunnen genieten. Ik wens jullie hele fijne dag toe vandaag! Liefs Robin en Jedida xx

• 30 April 2014 - 16:31

Arno:

Fantastisch jullie verslagen te lezen en klinkt allemaal avontuurlijk en indrukwekkend. Ben benieuwd naar meer.

Groetjes

Arno

• 01 Mei 2014 - 07:14

Collegas Atradius:

Peter,

Namens

Abdoul, Abdul, Bart V, Merijn, Monique, Jack, Bart L, Arno, Lilian, Mieke en Simon
    van harte gefeliciteerd met je 40 jarig jubileum bij NCM / Atradius.

Het gebak komt om 10.30 uur, kosten zijn laag we hebben afgedingt, krijgen het nu in een plastic tasje ipv in een doos, was goedkoper :-)
    Moeten het alleen even uitzoeken wat bij wat hoort in de tas, maar komt goed.

• 01 Mei 2014 - 09:10

Bob :

Wat een geweldige ervaring ik ben toch wel een beetje jaloers geniet er nog van het schiet al weer op

• 01 Mei 2014 - 13:13

Lilian:

lieve peter, inderdaad gefeliciteerd met je 40 jarige jubileum bij het vertrouwde NCM en nieuwe Atradius.

Nog heel veel plezier en vooral blijven genieten van het mooie landschap.
    En jullie hebben inderdaad wel allerlei verschillende weertypen mee gemaakt.

En jammer ik moet het lekkere gebakje missen ben lekker vrij hihi......

• 01 Mei 2014 - 23:16

Cisca:

He kanjer, nog geen 60 en al 40 jaar bij je baas in dienst , wie kan dat nu zeggen tegenwoordig????. Van harte gefeliciteerd. Wat een mooie reis Zijn julie aan het maken en het verslag dat jullie maken is geweldig, we genieten er zeer van.

Liefs, cis en lex
    XXXXX