Van Seattle naar Amsterdam - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Van Seattle naar Amsterdam - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Van Seattle naar Amsterdam

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

06 Mei 2014 | Nederland, Almere-Haven

We hebben eergisteren toch nog weer een flink eind naar Everett gereden dwars door de Rocky Mountains in de staat Washington. In Everett regende het, maar gelukkig was er een overdekte Mall in Everett, waar we nog de laatste kadootjes konden kopen.
Daarna naar een camping die vlakbij Cruise America ligt, waar de camper van Remco en Inge ingeleverd moest worden.
In de avond hebben we nog even heerlijk gegeten bij een Vietnamees restaurant, laatste nachtje geslapen in de camper en de volgende ochtend met de taxi naar het vliegveld.

Na een goede terugvlucht van negenenhalf uur kwam Nick ons van Schiphol halen.
Het is voorbij, maar zeker niet de laatste keer voor ons in de
USA.
We hebben een super fijne tijd gehad met z'n vieren, waarin we veel beleefd en gezien hebben.

Iedereen bedankt voor het lezen en de reacties op ons weblog!

  • 06 Mei 2014 - 23:37

    Miranda :

    Ik heb genoten van het lezen van jullie reisverslagen. Ik had het gevoel alsof ik een beetje bij jullie was.
    Als jullie volgende keer weer gaan dan zou ik het leuk vinden als jullie weer reisverslagen maken want dan ben ik ook een beetje op reis. Maar ik ben ook blij dat jullie weer thuis zijn. (zie ik me zussie weer om de week)

  • 07 Mei 2014 - 08:49

    Lilian:

    Hoi peter en jose en vrienden,

    Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad ondanks de bizarre weersomstandigheden.

    Jullie hebben inderdaad veel gezien en mooie bijzondere dingen beleefd.

    Gelukkig zijn jullie weer veilig op Nederlandse grond. Peter tot morgen op het werk. Vandaag nog lekker even uitrusten en wassen hihi...

    groetjes, Lilian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter en Jose

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 1264
Totaal aantal bezoekers 20249

Voorgaande reizen:

01 Mei 2022 - 27 Mei 2022

The Deep South mei 2022

28 Mei 2016 - 19 Juni 2016

RV Travel trough the Western USA

20 April 2014 - 06 Mei 2014

From Chicago to Seattle

Landen bezocht: