via Minnesota naar South Dakota - Reisverslag uit Norway Grove, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu via Minnesota naar South Dakota - Reisverslag uit Norway Grove, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

via Minnesota naar South Dakota

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

24 April 2014 | Verenigde Staten, Norway Grove

Via Minnesota naar South Dakota
Gisteren waren we te moe om nog aan onze blog te beginnen.
En we hadden geen wifi op onze Campground "Flying Ghoose" in Fairmont.
Toch even een kort berichtje hierover:
Onze route loopt voorlopig alleen via interstate 90.
Gisteren hebben we even een ombuiging gemaakt voor wat bezichtingen.
We zijn naar Harmony gereden, daar wonen de Amish en daar kwam ook Laura Inglesh vandaan (van little house on the prairie).
Er kwam zowaar een rijtuigje langs en we zijn in wat winkeltjes geweest.
We zijn doorgereden naar het SPAM museum in Austin .
Inge had tijdens de voorbereiding van onze reis gelezen dat dat leuk was opgezet .
Nou inderdaad, wat was dat leuk gedaan, alleen al hoe we werden ontvangen, zo enthousiast en grappig. Grandioos, dit hadden we niet willen missen. Nou hoor ik julie al denken, die zijn gek, voor een blikje porc omrijden, maar het was echt de moeite waard.
Eind van de dag begon het te regenen, we zijn lekker vroeg gaan slapen en eindelijk ging dat ook goed .
In het volgende verslag gaan we verder met de reis naar South Dakota
We hebben nu Illinois, Wisconsin en Minnesota gehad.

• 25 April 2014 - 22:44

Miranda:

SPAM museum, toen ik het las had ik een ander beeld van dat museum: SPAM mails enzo. Maar toen ik verder las bleek het om een blikje porc te gaan. GRAPPIG!