National Park Badlands - Reisverslag uit South Dakota Park, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu National Park Badlands - Reisverslag uit South Dakota Park, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

National Park Badlands

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

26 April 2014 | Verenigde Staten, South Dakota Park

De campground van afgelopen nacht was eigenlijk nog gesloten en zou pas 1 mei open gaan. Tegen contante betaling mochten we er toch overnachten, alleen konden we geen gebruik maken van het sanitair. Geen probleem dan gaan we douchen in de camper, ja dat is dan toch wel luxe hoor, als je niet afhankelijk bent van de faciliteiten.
We zijn lekker vroeg opgestaan en 9 uur zijn we weer gaan rijden.
Vandaag gaan we door het National Park Badlands rijden, wat een mooi gebied, als je je ogen dicht doet zie je de Indianen daar op paarden rondrijden, net als in de film. Het wordt de Badlands genoemd omdat het gebied zo ruig is en er nauwelijks water te vinden is. We hebben de camper neergezet op een campground van het National Park.
De wandelschoenenen aan gedaan en de omgeving verkend, pas op voor ratelslangen staat aangegeven op de borden. Na de wandeling de BBQ aangstoken en gegeten, rustig aan gedaan in het zonnetje, het was heerlijk weer vandaag, veel zon en ik denk wel 23 gr of zo.
Terwijl Peter al vroeg ging slapen, zou ik vandaag het verslag schrijven zodat we die kunnen plaatsen als we weer wifi hebben. Blijkt dat ik aan de tafel met de tabblet voor me in slaap ben gevallen, bijna een uur zit ik te slapen en geen letter op papier. Dus hoogste tijd om naast Peter in mijn bedje te kruipen en morgen weer een uitgebreider verslag schrijven .
Dan is het plan om naar Mount Rushmore te gaan en Grazy horse bekijken, ben benieuwd.

• 27 April 2014 - 11:57

Miranda: