10 mei Down Town Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu 10 mei Down Town Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

10 mei Down Town Nashville

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

10 Mei 2022 | Verenigde Staten, Nashville

10 mei Down Town Nashville

Om 12.00 uur vragen we aan de dame van de receptie of zij de shuttle bus voor ons wil oproepen. Om 12.30 rijden we met de shuttle bus naar Down Town Nashville, het is best nog een eindje, dat had ik niet verwacht. Als we terug willen staat de bus ieder heel uur klaar waar hij ons heeft afgezet tot s’ avonds 11 uur, perfect. Niet dat we van plan zijn zo lang in de stad te blijven, (het is bloedstollende heet) maar het is fijn dat je niet op de tijd hoeft te letten. We volgen de borden Johnny Cash Museum na 10 minuten komen we op the place to be. Een heel mooi museum en een prachtig eerbetoon aan “de man in black” de bijnaam van Cash. Vitrines vol met wetenswaardigheden, films, kleding, gitaren en alles wat je wil weten of nog niet wist van Cash. Ik verveel me al snel in een museum, maar dit was echt de moeite waard. Na anderhalf uur hebben we het wel gezien, dat komt goed uit want we hebben trek. Naast het Museum; hoe origineel, zit de Johnny Cash bar, en natuurlijk speelt er een 4 koppige liveband. Helemaal goed natuurlijk we komen tenslotte voor de muziek. Rem bestelt Ribs, de dames en ik fried Catfish ,frietjes erbij en een goeie salade. Een forse maaltijd we hoeven vanavond alleen nog maar een broodje te eten, prima de luxe.

Na het eten de stad in, nog nooit meegemaakt in iedere bar en restaurant speelt een liveband, en er zijn heeeel veel bars en restaurants in Nashville.

Als muziekliefhebber kan je je hart er ophalen. Er wordt van alles gespeeld rock, pop, country, de een beter dan de ander. Een nadeel is dat ze de installatie allemaal keihard hebben staan. Het kwam goed uit dat ik met links nauwelijks iets hoor.

Een stille wens van mij was een paar van die mooie leren cowboy laarzen te kopen.

Ik heb er een aantal gepast maar kon niet echt slagen, ’t was ook te warm en daarnaast twijfelde ik of ik ze thuis ooit zo gaan dragen.

Om 5 uur gaan we weer terug met de shuttle, er is nog veel meer te zien in Nashville maar morgen moeten we verder met de camper. De hitte speelt ons ook parten op een gegeven moment is het mooi geweest.

Aangekomen op de camping eerst een duik in het pas geopende zwembad genomen, heerlijk!! Nog even bij de camper napratenmet een biertje en wat muziek luisteren van spotify. Daarna nog even naar het terras waar een bandje optreed, ’t was weer een druk daggie.

• 11 Mei 2022 - 08:08

Paul:

Na zo'n drukke warme dag is een dipje in het zwembad natuurlijk super lekker. Toffe foto met die vlag ook!

• 11 Mei 2022 - 09:03

Jolanda Hemmer:

Fijn dat jullie hebben genoten van het Johnny Cash museum en van de gezellige stad.
    Ben benieuwd wat jullie hierna weer gaan beleven.
    Veel plezier!

• 11 Mei 2022 - 18:32

Joke En Kees:

Weer een heel leuk verslag met als topper "Johnny Cash Museum". Daar zou Kees ook graag een keer naar toe willen.
    Na een hete dag is het natuurlijk heerlijk afkoelen in een real swimming pool.