Aankomst Blountstown 20 mei. 200 km - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Aankomst Blountstown 20 mei. 200 km - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Aankomst Blountstown 20 mei. 200 km

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

20 Mei 2022 | Verenigde Staten, Blountstown

Vanmorgen rustig aan gedaan, om 12.00 uur moeten we de camping pas verlaten, dus lekker kalm aan.Het was nog wel een dingetje welke 12.00 uur, die van de east of de central time. Toch maar even aan de host vragen, ik liep 10.30 central time naar hem toe en voordat ik wat kon vragen zei hij dat we over een half uur weg moesten zijn van onze plek. Nou ik wist genoeg. Hij zei dat zij de east time zone aanhielden.

We hebben een rit van zo’n 2 1/2 uur voor de boeg, na een uurtje willen we stoppen bij een Piggly Wiggly super. Deze moeten we een keer gezien hebben volgens Inge en Sophie. Het is een supermarkt vooral met Amerikaans eten uit het zuiden.

Helaas was de gene die we in de navigatie hadden gezet overgenomen door een ander supermarkt keten. Wel zag ik later op mijn kassabonnetje de naam van Piggly Wiggly nog staan. Ahfijn , wel nog een paar benodigdheden gekocht, even lunchen in de camper en gauw weer verder.

Inge had met Lazelle afgesproken dat we na het diner tussen 7 en 8 zouden aankomen. Het was iets van half vier, dus hebben we nog een state park (Torreya ) gevonden om lekker in de schaduw te zitten en wat te drinken. Daarna bij een Mexicaans restaurantje gegeten.

De campers konden we op het terrein van Jerome en Lazelle (super groot) zetten, zelfs met elektra.

We worden heel hartelijk ontvangen, het zijn lieve mensen. We hebben de van thuis meegenomen kadootjes gegeven, stroopwafels voor Jerome en een lekker smeerseltje van rituals voor Lazelle. Daarna hebben we koffie gedronken op het terras met gebak (een verjaardagtaart voor Remco) en ijs.Om negen uur zijn we naar onze camper gegaan, wat drinken en het blog schrijven.

Morgen vroeg gaan we met zijn allen met de pontoon boat van Jerome varen op de rivier.

We zijn benieuwd wat we allemaal gaan zien ,we hopen op alligators en schildpadden

• 21 Mei 2022 - 06:54

Ernie En Bob :

Goedemorgen allemaal, geniet van de gastvrijheid en de boottocht vandaag. Die krokodillen en schildpadden gaan jullie vast wel zien. Veel plezier. Xx

• 21 Mei 2022 - 08:41

Miranda :

Veel plezier vandaag op het water!

• 21 Mei 2022 - 09:30

Paul :

Wat leuk dat jullie ook de Creels hebben mogen ontmoeten, het zijn echte schatten. Jammer van de piggly wiggly maar op een aanpassing in de naam zal er vast niet veel veranderd zijn. Heel veel plezier morgen op de boot: goed insmeren en pas op voor alligators! Want die gaan jullie zeker wel zien :)

• 21 Mei 2022 - 10:54

Joke En Kees:

Alligators in de rivier, dat wordt dus niet zwemmen. Of wel, maakt het lekker spannend..
    Klinkt goed allemaal. Veel plezier verder!