5 mei we gaan Natchez bezoeken - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu 5 mei we gaan Natchez bezoeken - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

5 mei we gaan Natchez bezoeken

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

05 Mei 2022 | Verenigde Staten, Natchez

Natchez barst van de Amerikaanse geschiedenis; de burgeroorlog, de slavenhandel, en de plantages met de meest prachtige huizen. We gaan met de camper van Inge en Remco naar het vissitors centrum. We boeken een “hop on hop of “ bus. De bus rijdt langs de mooiste plekken, we stappen uit bij het Museum of African history en culture. Een bijzonder museum, ze laten je alle facetten van de Amerikaanse slavenhandel zien. Een zwarte bladzijde in de Amerikaanse geschiedenis. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de Hollanders in die tijd geen haar beter waren. Na het bezoek even wat gegeten en toen naar een historische begraafplaats. We hadden de tip gekregen dat we die echt moesten bezoeken. Het was een apart bezoek, en een heel bijzondere begraafplaats, ik weet het niet anders onder woorden te brengen.

Terug bij onze campers eerst een biertje en onze blog bijwerken, en dan; het wordt misschien een beetje saai, maar gaat de fik in de BBQ

Willen jullie nog meer lezen over onze reis dan hebben onze buurtjes ook een blog onder : “RIKruijff.waarbenjij.nu”

• 06 Mei 2022 - 12:05

Miranda :

Wat een prachtige boot!

• 06 Mei 2022 - 18:31

Ernie En Bob Lammers :

Hoi vakantiegangers

Hebben nu jullie reisverslagen gelezen zat in mn spam. Weer bijzonder mooi geschreven!
    Het ziet er nu al fantastisch uit en zijn jullie nog maar een paar dagen onderweg.

We kijken uit naar het vervolg van jullie reis.
    Geniet lekker.