San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

29 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een goed verlopende maar zeer vermoeiende reis zijn we vandaag aan ons avontuur begonnen.

Ons hotel zit aan de Fishermans Wharff, dus we zitten overal vlakbij en niet ver van Pier 39!

We waren vroeg wakker en konden niet meer slapen( nog ff wennen aan het tijdverschil) .
En konden we vroeg bij de fietsenverhuur zijn.
Het was heerlijk weer met een windje, waardoor we dus ongemerkt aardig verbrand zijn.

Wat een gaaf gevoel dat je over de beroemde Golden Gate brug fietst en nog kan aanraken ook. En dan het uitzicht Alcatraz en San Francisco.

In Sausalto hebben we geluncht en de veerboot terug gepakt.
Vanwege de drukte hebben we op tijd de boot terug gepakt, toch nog een uur moeten wachten.

De zeehonden lagen al te wachten op ons bij Pier 39, we hebben daar ook wat rondgelopen.

Eind van de dag de fietsen terug gebracht .

Al met al weer indrukwekkende dag die je niet in de koude kleren gaat zitten.
We zijn op, de mannen slapen al en ik hou met moeite m'n ogen open achter de laptop.
Ik ga slapen en jullie horen gauw van ons.

Alvast bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes.

Groetjes en liefs Peter Robin en José

• 30 Mei 2016 - 08:04

Germa Sondervan:

Hallo luitjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en meteen al genieten van het moois om je heen.
    Zeker bijzonder dat je over de Golden Gate brug fietst.
    Ik had nog over je gedroomd, dat je twee uur eerder weg ging van het werk Peter en Robin hadden je opgehaald, helemaal gestresst van oh ik heb het nog niet af, ik ben met jullie auto mee gaan rennen tot aan Amsterdam Oost en jou geruststellen dat alles goed komt.
    Toen kwamen we bij het huis van mijn schoonmoeder en toen zei ik, ik ga weer terug rennen naar kantoor anders is de afstand te groot.
    Bizar he :)

Nou jongens heel veel plezier daar!!

kus Germ@

• 30 Mei 2016 - 08:28

Joke Kees:

Dat klinkt erg goed!

Zo ben je thuis en en zo loop je in San Francisco. Althans zo voelt het voor de thuisblijvers.
    Heerlijk dat je op moet passen voor de zon, hier regent het, wind, je weet wel..
    We lezen jullie verdere avonturen wel!

Veel plezier samen.

Joke Kees

• 30 Mei 2016 - 09:17

Ernie Lammers :

Hoi lieverds,
    Even bijkomen van de reis zit er dus even niet in. Maar wat een mooi begin. Heerlijk hoor die blauwe lucht.( leuke foto van Robin) En met de golden gate bridge in de benen vind ik het zo gek nog niet dat jullie moe zijn. Geniet lekker verder.

• 30 Mei 2016 - 09:50

Remco En Inge:

Wat een leuk eerste avontuur! Genieten!
    We zijn al benieuwd naar het verslag van morgen!
    Veel plezier en de hartelijke groeten vanaf Texel.
    Remco en Inge

• 30 Mei 2016 - 10:10

Lilian:

hoi vakantiegangers,
    fijn dat jullie goed aangekomen zijn. natuurlijk ga ik jullie weer volgen heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie ervaringen en avonturen.
    groetjes Lilian

• 30 Mei 2016 - 10:39

Jaap N:

hallo Havenezen,

goed te horen/lezen dat de start goed is, rest zal ook vast goedkomen. veel plezier in ieder geval nog.

grt

Jaap

• 30 Mei 2016 - 15:45

Bart Vloemans:

Geweldig allemaal,

En al zoveel gedaan in zo'n korte tijd. Het lijkt wel of jullie helemaal niet geslapen hebben. Gaan jullie nog het beroemde trammetje bekijken? Veel plezier!

Groetjes,
    Bart

• 31 Mei 2016 - 07:36

Merijn Sinnige:

Hee vakantiegangers,

Leuk om zo jullie eerste verhalen te lezen, heel veel plezier de komende weken en geniet van het mooie land!
    Ik ben benieuwd naar jullie volgende ervaring/verhaal.

Groetjes,
    Merijn

• 31 Mei 2016 - 08:55

Bart Langendijk:

Ha familie,

De start is er, leuk om de verhalen weer te lezen en het een klein beetje mee te beleven. Maak er een prachtige vakantie van! Tot het volgende verhaal!

Groet Bart

• 31 Mei 2016 - 22:35

Miranda:

Hé Zus,
    Goed begin! Wel je ogen open houden hoor tijdens je vakantie anders zie je niks! Enne laat de jongens ook lekker schrijven dan kom jij ook aan je nachtrust toe. Heel veel plezier en een dikke kus van je zus en geef de mannen er ook maar een van mij!