Home sweet home. Baton Rouge 26 mei - Reisverslag uit Baton Rouge, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Home sweet home. Baton Rouge 26 mei - Reisverslag uit Baton Rouge, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Home sweet home. Baton Rouge 26 mei

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

26 Mei 2022 | Verenigde Staten, Baton Rouge

Home sweet home. Baton Rouge 26 mei

Vanmorgen hebben we nog tevergeefs een aantal keer geprobeerd ons blog te plaatsen. Vanavond konden we toch nog het verslag plaatsen.

We zijn na de koffie weer op tijd weggegaan op weg naar de laatste camping die we alvast vooruit geboekt hebben.In Baton Rouge moeten we ook de camper afleveren.

Eigenlijk wilden we nog een plantage bezoeken vandaag, dat was nog een punt op ons lijstje. Maar dat werd toch een beetje lastig ivm de overgebleven tijd. Dus besloten we om rechtstreeks naar de camping te rijden.

Maar goed ook, er was wat vertraging door wegwerkzaamheden. Ook hadden we nog niet bij eenDairy Queen gegeten, wat we toch echt mee moesten maken volgens Inge. Onderweg even de benen gestrekt . Toen we vlakbij de camping waren, kwamen we een Dairy Queen tegen, daar moesten we natuurlijk even stoppen, het was inmiddels toch ook weer lunch tijd. Nou het was de moeite waard.

Heerlijke hamburgers en een overheerlijke aardbeien milkshake. Eigenlijk moeten we ook de ijsjes proeven, maar daar zaten we te vol voor.

Het was nog maar 5 km naar de camping. We kwamen aan en traditioneel namen we eerst een biertje. Heerlijk in het zonnetje. Prachtig weer. Daarna een super lekkere duik in het zwembad, er lag een balletje in het water, waarmee we naar elkaar hebben gegooid. Lekker ontspannend voor onze laatste dag.

Ik ben maar alvast begonnen met de koffers in te pakken en een beetje de dweil door de camper te halen. Daarna weer het vertrouwde BBQtje. Lekker koffie gedronken en al het overgebleven spul weggegooid. Morgen niet veel meer te doen. Dan gaan we na het restantje schoongemaakt te hebben op weg om de camper in te leveren. We laten de Uber om ongeveer 10 uur daar komen om ons naar het vliegveld te brengen. Ja en dan is het zover, jammer genoeg een einde aan ons avontuur maar toch ook lekker om weer onze kinderen en kleinkinderen te zien.

Het was een heerlijk avontuur met zijn vieren, waar we samen van genoten. Een herinnering voor het leven.

Robin komt ons van het vliegveld halen.

We willen iedereen bedanken voor het lezen van onze verslagen en vooral voor alle lieve reacties, dat was voor ons zó leuk om te lezen. We hebben veel plezier in ons blog gehad.

Tot snel in Nederland. Dat is nog wel een dingetje. De vlucht is ergggg lang. Pffff.

Maar die vier weken waren ook zo voorbij, dus die 13 uur komen we ook wel door.

Groetjes Peter en José

• 27 Mei 2022 - 05:59

Inge Kruijff:

Het was een waar genoegen om samen met jullie vier weken door The Deep South te reizen. Dank voor alle gezelligheid, goede zorgen en bovenal het vele lachen.
    Liefs,
    Remco en Inge

• 27 Mei 2022 - 07:23

Jolanda Hemmer:

Jeetje wat is het snel gegaan inderdaad we gaan jullie blog zeker missen. Maar ook weer fijn om naar huis te gaan
    We wensen jullie een goede vlucht
    Liefs André, Jolanda en Erwin

• 27 Mei 2022 - 07:53

Joke En Kees:

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Maar wat je zegt, ook fijn om de (klein)kinderen weer te zien. Jullie hebben een fantastische vakantie gehad zo te lezen en aan de foto’s te zien. Alle 4 een goede reis naar huis en tot gauw.

• 27 Mei 2022 - 08:53

Miranda :

Door het lezen van jullie blog was ik ook een beetje op vakantie! Zal het gaan missen. De kaart uit Nashville is al aangekomen bij opa! We wensen jullie een goede reis terug naar Nederland!

• 27 Mei 2022 - 10:50

Joke B De :

Een prachtige reis en misschien al weer plannetjes gemaakt wat het volgende gaat worden, maar nu op naar huis!!! Goeie reis

• 27 Mei 2022 - 12:07

Paul :

Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Wij hebben mee mogen genieten. Wel thuis!

• 27 Mei 2022 - 13:19

Nikki:

Oohhh ben jaloers op de milkshakes! Wat is de tijd snel gegaan, maar heel fijn als jullie weer thuis zijn