Onderweg naar Mobile, Alabama 23 mei - Reisverslag uit Biloxi, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Onderweg naar Mobile, Alabama 23 mei - Reisverslag uit Biloxi, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Mobile, Alabama 23 mei

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

23 Mei 2022 | Verenigde Staten, Biloxi

Helaas lukte het ons niet om even van ons laatste verslagen op de website te zetten gisteravond. Nu proberen we het om het nieuwe verslag aanhet laatste verslag toe te voegen, we hopen dat het nu wel lukt. gr Peter en Jose

--------‐‐-----------------------

Onderweg naar Mobile, Alabama 23 mei

Vanmorgen weer vroeg vertrokken, half tien locale tijd. We wilden wat kilometers maken om de laatste dagen van onze avontuur wat extra tijd over te houden om de dingen die we wilden doen te kunnen afvinken. Onderweg gingen we weer een tijdzone over en werd het een uur vroeger. Dat scheelde ook weer, maar wel een uur langer rijden voor de mannen. De eerste stop hebben we bij het strand, waar we nog heerlijk even met onze voeten in het water zijn geweest. Peter kwam op het idee om onze namen in het zand te schrijven. Daar hebben we natuurlijk een foto van gemaakt.We hebben geluncht bij de Burger King, dat was de eerste eetgelegenheid en daar waren we wel aan toe. Daarna werd het heel erg druk op de weg, ondanks dat het een zesbaansweg was. En er waren heel veel stoplichten onderweg, zoveel ben ik er nog nooit tegengekomen. Er kwam geen end aan. We probeerden de camping in Pensacola te bereiken, als het niet meer zou gaan, dan zouden we eerder een camping opzoeken.Toen we de drukte achter de rug hadden en de mannen toe waren aan een pauze en een sigaretje zijn we even gestopt. Half vier kwamen we aan. Even een biertje natuurlijk. De camping lag aan het water met Cabines en veel steigers waar je kon vissen. Inge vroeg of we in het water konden zwemmen, dat kon wel, maar mogelijk dat je een stingray tegen kwam. Wij spraken af dat we maar in het zwembad gaan zwemmen. We hebben even aan het water gezeten, een bejaard stel zei dat ze een paar dolfijnen hadden zien zwemmen. Na een half uurtje zijn we maar teruggaan, denk dat ze het zich verbeeld hebben. Het was al weer tegen zessen, dus het zwembad laten we maar links liggen.Verder hebben we natuurlijk niet veel meegemaakt vandaag. Het was een vermoeiende dag, zeker voor de mannen die het hele eind hebben gereden. Na het eten en de koffie, lekker naar ons bed gegaan.Morgen gaan we vroeg weg, we willen met zo'n airboat de swamp invaren en op jacht gaan naar krokodillen.Ben benieuwd wat we gaan zien.Iedereen weer bedankt voor het lezen van ons blog.Tot morgen.

• 24 Mei 2022 - 08:01

Joke En Kees:

Knap hoor om elke dag weer een leuk verhaal op de mail te zetten. Zo leven toch beetje mee. Veel plezier nog en pas op voor de krokodillen!

• 24 Mei 2022 - 08:20

Sophie:

Zo, bijna de bingokaart vol. Adelaar, alligator, pelikaan.... Ik ga duimen op dolfijnen voor jullie!

• 24 Mei 2022 - 08:51

Miranda :

Wat romantisch jullie namen in het zand! Veel plezier met de airboat!

• 24 Mei 2022 - 08:58

Mitzy:

Elke dag kijk ik weer uit naar jullie blog! Ik vind het zo ontzettend leuk! Geniet van de laatste dagen en ik hoop dat jullie de dingen die jullie nog wilden nog kunnen doen! Dikke knuffel van Mitzy

• 24 Mei 2022 - 09:47

Paul:

Een flink reis maar toch nog wel wat kunnen zien, zo te lezen. Zo'n ritje op de airboat lijkt mij ook heel cool! Veel plezier morgen :)

• 24 Mei 2022 - 09:50

Nick:

Leuk om te lezen! Zozo pap, romantisch hoor de namen in het zand of had je wat goed te maken? Ben benieuwd naar de blog van vandaag met de krokodillen. Geniet ervan!

• 24 Mei 2022 - 16:25

Ernie En Bob :

Wat lief jullie namen in het zand, weer een mooie herinnering gemaakt.
    Geniet nog lekker van jullie laatste dagen, de weken zijn weer omgevlogen. Alhoewel zoveel km rijden hakt er wel even in denk ik. Afwisselen met een boottrip is dan weer heel leuk. Veel plezier xx

• 26 Mei 2022 - 16:05

Joke En Kees:

Was vast spannend, zo’n ritje op een AirBoat. We kijken uit naar de foto’s als jullie weer back home zijn. Alvast een goede reis naar Nederland

• 26 Mei 2022 - 16:18

Ernie En Bob :

Dank jullie wel, voor de prachtige verhalen die ons mee hebben genomen op jullie fantastische rondreis. Jullie kennende zal er weer een prachtig fotoalbum gemaakt worden.
    Geniet van jullie laatste dag en een hele goeie reis terug. Xx

• 26 Mei 2022 - 16:25

Hans En Wil:

Weer een mooie belevenis gedeeld, lijkt me zeker een bijzondere ervaring zo een airboat.
    En zelf ook nog ff achter het stuur, maar dat ging niet zo snel he he.
    Gr. En goede reis terug.
    Hans en Wil