De vierde dag, dinsdag we gaan de camper ophalen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu De vierde dag, dinsdag we gaan de camper ophalen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

De vierde dag, dinsdag we gaan de camper ophalen

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

01 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

We moeten er vroeg uit 6.30, de camperverhuurder moet gebeld worden
Na het douchen eerst even een ontbijtje scoren aan de overkant van ons hotel, een paar bekers yoghurt met vers fruit en een paar broodjes. Om 8.00 uur belt Robin de verhuurder.
De taxi staat met 20 minuten bij ons hotel om ons naar Newark te brengen een rit van ongeveer anderhalf uur. Shit, zo snel hadden we dat niet verwacht we moeten de fietsen ook nog terug brengen van de vorige dag. Beneden gekomen staat de taxi er al, Jose houdt de taxi chauffeur aan de praat terwijl Robin en ik de fietsen terug brengen. Samen met 3 Chinezen , die ook een camper hebben gehuurd rijden we naar Newark. De vrouw die onze gegevens op neemt heeft niet zo een beste dag wat een chagrijnig wijf zeg. We mogen naar buiten zegt ze dan kom er iemand om onze camper aan te wijzen. Prachtig zeg een bijna nieuwe camper 8000 mijl op de teller hij ruikt ook nog helemaal nieuw. Eerst maar even voedsel en drank inslaan bij de Wall Mart. Weer even wennen met dat grote ding sturen, na een half uurtje groeit het vertrouwen en loopt het als een zonnetje. Na de boodschappen op weg naar de camping Mariposa 30 kilometer nabij Yosemity. De tomtom werkt perfect met de updates die door Ad gemaakt zijn. Halverwege neemt Robin het stuur over, voor het eerst met zo een groot ding rijden hij zit te glimmen van oor tot oor. We krijgen een prima plek aangewezen op Mariposa. Daar staan we dan, eerst FF een biertje en dan maar die twee supergrote steaks op de BBQ gooien en voor Jose een kleiner lapje, beetje sla erbij en knoflookbroodjes lekker hoooor!! Nu nog FF me stukje schrijven met een kop koffie erbij, jongens wat een slecht leven hebben wij. Morgen naar Yosemity National Park dat ligt op een uurtje rijden van Mariposa.

Lekker slapen zo direct, het was weer een drukke en spannende dag.
Groetjes

• 01 Juni 2016 - 08:04

Inge:

Leuk verhaal weer! Ik ben er zo ook even helemaal bij.
    Fijn zeg, zo'n nieuwe camper en stoer van Robin om er ook in te rijden!
    Veel plezier morgen in Yosemite! Vergeet niet af en toe je mond dicht te doen als je al dat overweldigende natuurschoon ziet!
    Have fun guys! Enjoy!

• 01 Juni 2016 - 08:06

Emmy :

Heerlijk vooruitzicht,veel plezier op jullie mooie reis.

• 01 Juni 2016 - 08:07

Jolanda :

Hoi Peter, José en Robin
    Ik lees de 4 verslagen achter elkaar, wat hebben jullie al veel beleeft in zo'n korte tijd!
    En wat een prachtige foto's!
    Erg leuk weer om jullie zo te volgen
    Veel plezier verder
    André, Jolanda, Manon en Erwin
    Daniëlle had jullie zelf al een berichtje gestuurd zag ik!

• 01 Juni 2016 - 08:19

Germa:

hoi hoi,

bedankt voor de leuke selfie van jullie drietjes.
    Zo te horen gaat alles naar wens, dat zal zeker indrukwekkend geweest zijn het bezoek aan Alcatrez en het horen sluiten van de cellen.

Heel leuk om het reisverslag te lezen, zal voor Robin ook een ervaring zijn geweest om in zo'n grote camper te rijden.

Het weer is hier redelijk, alles gaat zijn gangetje.
    Ik heb weer bijna weekend.

Goede reis verder

kussies

• 01 Juni 2016 - 09:34

Kees:

Ziet er allemaal goed uit! Spannend, toch anders dan kamperen op de Veluwe..
    Vermaak jullie verder.

Groet, Kees

• 01 Juni 2016 - 21:43

Wil En Hans:

Hoi globetrotters,
    We waren vier reisverhalen achter. Nu heerlijk zitten lezen. We zijn weer bij. Wat een grote bak om mee te rijden. Genieten jullie er maar heerlijk van we kijken uit naar het volgende verslag en natuurlijk de bijbehorende foto,s.
    Van Theo en Nel moesten we de groeten doen. Het was een geslaagd weekend met hun.
    Lieve mensen doe voorzichtig en en geniet ervan. Groetjes Hans en Wil

• 02 Juni 2016 - 08:54

Lilian:

lekker verder in de RV heerlijk is dat leuke foto van jullie drieen. mooi weer hebben jullie top. benieuwd nu al naar het volgende verslag

• 03 Juni 2016 - 18:33

Nikki:

Alleen al op het wall mart verhaal jaloers haha! Super leuk om jullie zo te volgen, we kijken uit naar het volgende verhaal. Veel plezier en doe voorzichtig!

• 04 Juni 2016 - 22:24

Miranda:

Ni hao, goed dat José de taxichauffeur aan de praat hield. Had een ander verhaal (chinees) geweest als ze de 3 chinezen aan de praat moest houden. Wat gaaf dat jullie weer zo'n mooie camper hebben en dat Robin deze ervaring ook kan meemaken. En zo te horen hebben jullie bij de Wall Mart op zijn Amerikaans ingeslagen. Nou nou geef mij ook zo'n slecht leven als jullie! Veel plezier bij alle mooie dingen die jullie meemaken in dat mooie land. Groetjes Miranda