Grand Canyon via Barstow naar Sequoia 12 juni - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Grand Canyon via Barstow naar Sequoia 12 juni - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Grand Canyon via Barstow naar Sequoia 12 juni

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

12 Juni 2016 | Verenigde Staten, Barstow

Door slechte WIFi verbinding hebben we geen Campground kunnen uitzoeken in of om en nabij de Grand Canyon.
We zijn gaan rijden en kwamen we om een uur of twee in het Park aan, bij een paar view points gestopt. De pizza die we gisteren in een doggie bag hebben meegenomen hebben we op een parkeerplaats opgewarmd in de magnetron (even de aggregaat aangezet J).
Het bleek dat alle campgrounds in het park zelf vol waren, dus voor de zekerheid eerst maar even nabij het park gecheckt. Gelukkig was er een plek met hookup vlak naast het park. In het dorpje hebben we in de souvenirwinkeltjes geshopt, daarna lekker aan een biertje en alvast de BBQ klaar zetten. En ja hoor, Remco en Inge, wat denken jullie, we hebben de BBQ in Page laten staan. Oei, lijkt er wel standaard bij te horen. Gauw nog even een nieuwe gekocht.
Na zo’n lange rit hebben we geen zin meer om terug het park in te gaan. Wat overleg en planning besloten we de volgende dag door te rijden naar Sequoia park. Wat we doen, willen we goed doen en niet alleen een kijkje nemen. De keuze is gevallen op Seqouia park en we houden wat ruimer tijd over om langs de kust (highway 1) te rijden.
Vanmorgen vroeg aan de lange rit begonnen (640 km) naar Barstow, tussenstop met een fijne KOA campground. Eerst een duik in het zwembad, het is nog steeds warm, maar wel een stuk aangenamer door een frissere wind.
Op de site had ik gezien dat er een leuke originele eettent uit de jaren vijftig (Peggy Sue Dining, in Calico, kan je googlen) daar wilde ik graag heen, blijkt die toch vlakbij de camping te zitten, dus hebben we daar lekker gegeten, grappig om te zien.
De mannen slapen, morgen moeten ze weer een stuk rijden, wat best vermoeiend is met hevige windvlagen.
Ik wil nog proberen de foto’s bij ons blog te voegen en in de goede volgorde, maar ik ben bang dat het met deze WiFi ook niet gaat lukken. De tekst staat er alvast en als het mij te lang gaat duren ga ik ook gauw slapen.
Groetjes Peter Robin en Jose

• 13 Juni 2016 - 20:58

Miranda:

Had je je roller skates mee voor Peggy Sue Dining? Veel plezier nog daar in het Westen! Dikke kus van je zus

• 14 Juni 2016 - 08:57

Lilian:

hoi luitjes, ik vind het echt zo leuk om jullie avonturen te lezen dan zijn we er ook een beetje bij. jullie zien schitterende dingen. lekker doorgaan met genieten en lekker eten op de bbq groetjes Lilian

• 14 Juni 2016 - 10:36

Germa:

Jeetje, jongens wat 'n mooie foto's, sommige lijken niet eens echt, zo gaaf.

Jose, dit is wel wat anders dan achter je buro zitten en debiteuren chasen hihihihi

groetjes
    Germ@

• 14 Juni 2016 - 10:47

Joke Riemslagh:

Heerlijk zo'n gratis mee-reis vakantie. Ga zo door, dan blijf ik hier lekker achter mijn bureautje mee koekeloeren. Die cowboy hoeden staan jullie fantastisch! En hier maar regenen, dag in dag uit.
    Het plezier straalt van jullie af, goed om te zien. Neem nog maar een biertje, en teveel aan ons denken, ik denk wel aan jullie.
    Groetjes. En tot heeeeeeeeel veel later. Joke