op weg naar Seattle - Reisverslag uit Pasco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu op weg naar Seattle - Reisverslag uit Pasco, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

op weg naar Seattle

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Pasco

Op weg naar Seatle
We hebben de afgelopen twee dagen flink wat kilometers gemaakt, onder weg pakken we leuke intressante plaatsen mee. Met z'n vieren in de camper van Inge & Remco, het is opvallend hoe soepel de omschakeling van een eigen camper naar een gemeenschappelijke camper verloopt.
Zo kwamen we in Twin Falls bij een enorme brug over de Columbia river. Een grote groep base jumpers maakte zich klaar om van de brug af te storten. Een spectaculair gezicht. De brug is gebouwd over een prachtige canyon waar de rivier doorheen stroomt. Daarna zij we in de hetzelfde plaatje naar de Shoshone waterval gereden. Een prachtige waterval die hoger is als de Niagara in Canada. Onderweg beleef je weer het prachtige landschap je blijft je verbazen over de enorme
uitgestrektheid van het land. Tot aan de horizon zo ver als je kunt kijken allleen maar praire en dan weer bergen het houdt niet op. We realiseren ons dat het einde van deze reis in zicht is we rijden richting Seatle om morgen de camper in te leveren. Het is afscheid nemen maar niet definitief. Hier willen we zeker nog een keer heen en dan langer en misschien iets later in het seizoen. Er is nog zoveel te zien en te beleven!!

• 04 Mei 2014 - 21:18

Robin En Jedida:

Jaja de tijd gaat snel, altijd te snel! en vooral als je het naar je zin hebt. Goed om te horen overigens! Jammer voor jullie dat het einde in zicht is, maar wij zijn stiekem wel een beetje blij als jullie weer veilig thuis zijn hoor ;) Geniet er nog met volle teugen van! We zijn al benieuwd naar alle foto's die je hebt gemaakt met je nieuwe camera. Liefs van Robin en Jedida

• 04 Mei 2014 - 22:57

Miranda:

Maak er nog een leuke dag van!

• 04 Mei 2014 - 23:19

Mitzy:

Super leuk om al deze verslagen te lezen!
    Maak er nog een leuke dag van!

Dikke kus van Mitzy

• 05 Mei 2014 - 08:54

Simona:

Lieve José en Peter,

Dank jullie wel dat ik met jullie mocht meegenieten van deze geweldige reis! Ook op afstand erg indrukwekkend en avontuurlijk. Geniet tot de laatste minuut! X Simona

• 05 Mei 2014 - 09:22

Lilian:

hoi peter,

wat is het snel gegaan zeg. maar je hebt veel gezien en meegemaakt. en waarschijnlijk hele mooie foto's gemaakt met je super fotocamera.
    Brutale vraag: mocht je wat tegen komen van de american football club Seattle Seahawks wil je dat dan svp voor mij meenemen. Ik ben daar namelijk al heel lang fan van.

Tot snel bij Atradius. greetings from Holland

• 05 Mei 2014 - 18:02

Cisca:

Lieve schatten,
    Ook wij heben elke dag genoten van jullie boeiende reisverslag. (bespeur ik een heel eigen talent??).
    Fijn dat het volgens mij zelfs boven verwachting was, dat zijn de mooiste reizen.
    Jullie zullen er denk ik vrij spoedig weer terug komen.

Fijne laatste dag!!!!

XXXXXXXXXXX

Cis en Lex

• 06 Mei 2014 - 12:15

Joke Riemslagh:

Hoi Peter, José en vrienden.
    Fijn dat ik mee mocht op Amerika vakantie. Het voelt alsof ik er steeds bij was. En wat kunnen jullie leuk schrijven! Julle zullen wel moeten afkicken thuis met de gewonen boterhiemetjes met pindakies.
    En hebben jullie aub nog tijd om voor mij zo'n schattig prariehondje mee te nemen?
    Tot op het werk (soory).
    groet Joke

• 06 Mei 2014 - 14:22

Mieke Peters:

Ik heb genoten van jullie verhalen!!!! Goede thuis reis en Peter tot volgende week!
    groetjes Mieke