reacties - Reisverslag uit Rapid Valley, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu reacties - Reisverslag uit Rapid Valley, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

reacties

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

27 April 2014 | Verenigde Staten, Rapid Valley

Het is zo ontzettend gaaf om jullie reacties allemaal te lezen, alleen daarom al gaan we door met het schrijven in het blog We gaan vandaag naar Mount Rushmore en Crazy horse memoiral. Wel jammer van het slechte weer vandaag . Vannacht was het noodweer met hagel en onweer.
Vanavond gaan we weer een park in zonder WiFi . Tot het volgende bericht en blijf reageren ! Super !
Groetjes Peter Remco Inge en José

• 27 April 2014 - 17:59

Miranda:

Zolang jullie blijven schrijven blijf ik reageren! Hoop voor jullie op mooi weer.
    Groetjes uit Castricum

• 27 April 2014 - 18:35

Piet En Ied:

Hallo there!

Jullie hebben intussen al heel wat beleeft zo te lezen.
    Leuk hoor! Ook via facebook de foto,s bekeken, die waren beter dan op het blog.
    Als het goed is zijn jullie vandaag weer in een park, ben benieuwd hoe het daar was/is.
    We lezen het wel weer!

Veel plezier nog en groetjes van Piet en Ied.

• 27 April 2014 - 19:04

Joke En Kees:

Eindelijk weer een berichtje van ons. Jullie hebben het erg naar de zin begrijpen wij. Volgens ons moeten jullie gelijk vakantie er achteraan nemen. Best vermoeiend zo'n reis. Maar wel mooi. Het is hier ook steeds aardig tot mooi weer. Met Koningsdag prachtig weer. Vandaag hele dag regen. Tot het volgende bericht. Groetjes van ons

• 27 April 2014 - 20:38

Jan Hemmer:

Heb getracht om je te bellen naar je mobiel kon alleen een berichtje inspreken.
    Jevader

• 28 April 2014 - 22:32

Hans En Wil:

Hi globetrotters, wat een slecht weer hebben jullie gehad. Zo maak je wel alle weersomstandigheden mee. Is het niet hartstikke koud? Leuk die foto van de camper!!! Rijdt het wel een beetje? Genieten jullie maar lekker van jullie reis. En enig om jullie te volgen. Groetjes Hans en Wil

• 01 Mei 2014 - 13:18

Lilian:

jeetje jullie hebben zelfs onweer, sneeuw en hagel gehad. haha bij ons in Nederland is het mooi zonnig en warm weer geweest.
    have fun in the states and enjoy. smile smile