to the Badlands - Reisverslag uit South Dakota Park, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu to the Badlands - Reisverslag uit South Dakota Park, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

to the Badlands

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

25 April 2014 | Verenigde Staten, South Dakota Park

Hier zijn we weer met ons volgende verslag. Omdat de batterij van de tabblet gisterenavond helemaal leeg was is het iets later geworden.
Vanmorgen vroeg vertrokken van de camping flying goose. Het is koud en het regent. We hebben besloten om vandaag een flink stuk door te karren zodat we de volgende dag wat rustiger aan kunnen doen. Op naar South Dakota, om de twee uur even stoppen bij een rustplaats voor een sanitaire stop en de benen even strekken. Het ziet er allemaal erg schoon en netjes uit, geen grafitie of vieze toiletten , daar kunnen wij nog wat van leren.
Het is tijd voor een broodje, om 12.30 stoppen we aan de kant van een park in het gehucht "White Lake" . Het is niet meer dan een dorpsweg met aan beiden kanten huizen, een garage en wat onduidelijke winkeltjes. Het is net of we naar de TV kijken, maar dit is echt! We lopen een beetje rond en de passerende auto's zwaaien heel vriendelijk naar ons. Ik dacht eerst nog ; zwaaien ze nou naar ons? Leuk toch, die amerikanen zijn zo beroert nog niet. We moeten weer verder, we rijden inmidels in south dakota het weer is prachtig, wel veel wind. Onze rijdende villa krijgt behoorlijke klappen ik moet konstant corrigeren. We rijden de Missouri river over, het lijkt wel een schilderij zo mooi!! Nog even tanken, het is nog een uurtje rijden naar de camping. De camping baas komt ons al tegemoet we krijgen korting omdat we de toiletten en de douches niet kunnen gebruiken. Het camping seizoen start hier per 1 mei.
Na een paar biertjes en de meiden aan de wijn hebben we de BBQ aangestoken. Bakkie koffie en een kampvuurtje helemaal top. Om 21.30 gaan we pitten morgen weer een nieuwe spannende dag in het natuurpark de Badlands.
Waarschijnlijk zijn we dan een paar dagen niet bereikbaar!
Tot het volgende verslag dan maar!

• 25 April 2014 - 22:52

Miranda:

Hier mijn reisverslag: Morgen (Kingsday) met Mitzy naar Amsterdam (Bakermat)! hihi
    Kijk uit naar jullie volgende verslag! Dikke kus van ons uit Castricum

• 26 April 2014 - 09:34

Bob:

Hoi Peter en Jose,
    Geweldig om jullie reisverslag te lezen, we zijn benieuwd naar jullie hele verhaal en foto,s geniet er nog maar lekker van. Ow ja, denken jullie eraan da je vandaag wat ORANJE aan trekt. ;-). X, Groetjes Bob en Ernie