Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Peter en Jose Leben - WaarBenJij.nu

Chicago

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jose

21 April 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Na een lange reis met z'n vieren zijn we dan in Chicago. Het viel allemaal heel erg mee, we hebben een fijne reis gehad .
Vanmorgen werden we door Robin en Jedida om 9 uur ned tijd opgehaald en naar Schiphol gebracht, we landen 9 uur Nederlandse tijd.
We zijn met de metro naar ons hotel gegaan (+/- 35 min), wat ook weer een hele ervaring was!
Zo zeg, die gebouwen zijn zo heeeeel erg hoog, de fotorolletjes zijn bijna allemaal volgeschoten :-). Het was net als op tv.
Het hotel waar we twee nachten blijven, ligt vlak bij Lake Mitchigan.
Wat vanuit het viegtuig wel een oceaan leek, zo groot is dat.
Na wat rondgewandeld te hebben gingen we een hapje eten, wel een hele rare gewaarwording, eten rond een uur of twee in de nacht en dan met een zonnetje weer buiten lopen.

Morgen willen we gaan fietsen en we hebben een leuk bluescafe gezien voor de avond.
Het is een hele lange dag geweest, nu Nederlandse tijd 4:30 (dus al aardig wat uurtjes erop zitten) Hier is het nu 21:30.

Wordt vervolgd.....

• 21 April 2014 - 11:06

Joke:

Hallo luitjes, wat leuk om jullie bericht te lezen. Het verschil in tijd is maar 5 uur. Dat valt mee. Fijn dat jullie en goede vlucht hebben gehad en dat jullie lekker weer hebben. Veel plezier en we houden jullie in de gaten :))))) Groetjes Kees en Joke

• 21 April 2014 - 13:34

John Miranda Mitzy En Jeffrey:

Hallo,
    We zijn blij om wat van jullie te horen!. Het zal allemaal wel overweldigend zijn van wat jullie zien.
    Groetjes uit Castricum en een dikke kus van ons!

• 21 April 2014 - 15:39

Simon:

Hoi,
    Fijn om bericht te hebben mogen ontvangen dat de reis goed is gegaan.
    Een hele fijne vakantie en zal zeker deze site elke dag even bezoeken.

Groetjes
    Simon en Agnes

• 21 April 2014 - 16:16

Mieke Peters:

Top dat jullie zo'n fijne reis hebben gehad! En wat leuk dat ik jullie zo kan volgen op jullie vakantie! Nogmaals veel plezier en geniet ervan!!! Groetjes Mieke

• 21 April 2014 - 20:17

Ernie En Bob:

Leuk om jullie eerste ervaringen te lezen. Laat het allemaal maar over je heenkomen en zuig alle ervaringen op. Een hele goede reis verder. We blijven jullie volgen xxxx

• 21 April 2014 - 21:26

Germa Sondervan:

hoi Jose en Peter,

wat fijn dat de overtocht goed is verlopen. Leuk gedaan Jo, deze website.
    Geniet van de vele uitzichten en diverse indrukken.
    Rij voorzichtig.
    Dion en Lea zijn 1e Paasdag 'smiddag om half 4 bevallen van Elia.
    Het was een zware bevalling, maar alles is gelukkig goed. Lea en Elia mochten vandaag naar huis.
    Het is een kopietje van Dion, :) lang zwart haar, klein koppie en ook haar op zijn rug.
    Ze hebben kraamhulp en Dion is lekker vrij.

Nou luitjes have fun!! lieve geoeten van Nico en mij.

• 22 April 2014 - 19:55

Jedida:

Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen! Was het vliegen een beetje te doen? Zit met plezier al jullie verhaaltjes te lezen en ben alweer benieuwd naar de volgende ;) geniet er lekker van! Liefs van Robin en Jedida